Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa. 

*Prema Vodiču za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama, NCVVO, Zagreb, 2009.

Uži tim za kvalitetu (samovrednovanje) škole: 

        • ravnateljica škole Karmen Hans – Jalšovec, dipl. ped,
        • mr.sc. Tamara Ređep, učiteljica informatike
        • dr.sc. Tea Pavičić Zajec, učiteljica razredne nastave

Aktivnosti samovrednovanja

Analiza izostanaka učenika
Provođenje projekta zdrave prehrane „Čarobna osmica"

Rezultati online ispitivanja mišljenja učenika i roditelja vezano uz provođenje projekta zdrave prehrane „Čarobna osmica“ i novih „zdravih“ jelovnika jutarnjih obroka koji su uvedeni u drugom polugodištu šk. god. 2022./23. Istraživanje je provedeno u radoblju od 19.06.-30.06.2023.

Rezultati_misljenja_vezano_uz_provođenje_projekta_zdrave_prehrane

Organizacija rada u produženom boravku

Rezultati ispitivanja interesa roditelja/staratelja za uključivanje djeteta u produženi boravak u terminima tijekom školskih praznika te njihova povratna informacija o organizaciji rada u boravku.

BORAVAK_anketa_rezultati

Online nastava matematike

Anketa je provedena među učenicima viših razreda I. osnovne škole Varaždin kako bismo dobili povratnu informaciju o tome kako su se učenici snašli u online nastavi matematike. 

Online_nastava_matematike

Utjecaj nošenja maski kod učenika

Anonimnim istraživanjem provedenim u razdoblju od 10. 05. – 23. 05. 2021. ispitao se utjecaj nošenja maski na tijek odgojno – obrazovnog procesa kod učenika viših razreda osnovne škole tijekom pandemije uzrokovane virusom COVID-19 te mišljenja i stavovi učenika obzirom na utjecaj nošenja maski na razrednu klimu. 

Utjecaj_nosenja_maski_ucenici

Rezultati ankete - Nastava na daljinu

Istraživanje je provedeno u razdoblju od 27. 04. – 08. 05. 2020. u sklopu samovrednovanja škole, s ciljem ispitivanja mišljenja i stavova roditelja/ staratelja, učitelja i učenika vezanim uz održavanje NASTAVE NA DALJINU.

Nastava_na_daljinu_rezultati_ankete

Procjena kulture škole

Kultura škole važan je element svakodnevnog rada i djelovanja škole. Anonimnom procjenom dobio se uvid u osobni stav učitelja i stručnih suradnika kako doživljavaju školu, svoj rad, međusobnu suradnju, ravnatelja i način rukovođenja i sl. 

PROCJENA_KULTURE_SKOLE

Skip to content