Erasmus+ K2 projekt: "IGRIFIKACIJOM DO BOLJIH REZULTATA - NAUČI ME IGRATI"
-
Koordinator/voditelj projekta: dr.sc. Tea Pavičić Zajec; Sonja Tušek-Podobnik
-
Trajanje projekta: 01.09.2018. - 31.08.2021.
-
Nositelj projekta: I. Osnovna škola Varaždin
-
Projektni partner: OŠ Bistrica ob Sotli, CEIP Bernardino Perez iz Španjolske
-
Vrijednost projekta: 89 280 €
-
Projektni tim: Sonja Tušek Podobnik, mr.sc. Tamara Ređep, Karmen Hans Jalšovec, Dina Zebec, Adriana Držaić, Ivica Kolarić, Valerije Tomašković, Dušanka Narančić, Ružica Gregurić, Stella Kulaš
Održana je završna konferencija projekta "Teach me how to play"
Završna konferencija Erasmus K2 projekta "Teach me how to play - Igrifikacijom do boljih rezulata" održana je 1. srpnja 2021. godine u Park Boutique Hotelu Varaždin. U sklopu konferencije predstavljene su dvije edukativne igre Angels and the Dragon i Stolen Chest Adventure čiji cilj je učenje i poučavanje učiniti zanimljivim, ali i učenike iz partnerskih škola upoznati s kulturom i tradicijom te povijesnim i geografskim obilježjima Republike Hrvatske.
Uz voditeljice projekta dr.sc. Teu Pavičić Zajec i Sonju Tušek Podobnik uzvanicima su se obratili varaždinski gradonačelnik dr. sc. Neven Bosilj i bivša ministrica znanosti i obrazovanja prof.dr.sc. Blaženka Divjak.
Konferenciju su organizirale članice projektog tima: dr.sc. Tea Pavičić Zajec, Sonja Tušek Podbnik, Adriana Držaić, Dina Zebec, mr.sc. Tamara Ređep i Ružica Gregurić.
Predstavljanje 2. edukativne igre „Stolen Chest Adventure“ učiteljima I. Osnovne škole
Druga edukativna igra „Stolen Chest Adventure“ nastala u sklopu KA2 Erasmus+ projekta „Igrifikacijom do boljih rezultata- Nauči me igrati“ 26. kolovoza predstavljena je učiteljima I.OŠ Varaždin. Igru su kroz prezentaciju i mrežnu stranicu igre predstavile učiteljice likovne kulture Dina Zebec i učiteljica informatike mr.sc. Tamara Ređep. Po završetku predstavljanja učitelji su mogli razlgedati igru kao i sve njenje pripadajuće elemente.
Evaluacija projekta „Teach me how to play“ - obzirom na njegov utjecaj na učitelje škola sudionica
Korištenjem inovativnih metoda igrifikacije u nastavi zahvaljujući Erasmus projektu „Teach me how to play“, učenici su stekli nova znanja i ponovili postojeća vezano uz povijest i geografiju Republike Hrvatske te se upoznali s kulturnim običajima i tradicijom naše zemlje, ali i zemalja partnerskih škola. S ciljem provjere učinka trogodišnjeg projekta na učitelje škola sudionica, članice projektnog tima mr.sc. Tamara Ređep i dr.sc. Tea Pavičić Zajec provele su međunarodno istraživanje nakon odrađenih svih projektnih aktivnosti. Istraživanje je provedeno u svibnju 2021. godine, a uzorak je činilo ukupno 90 učitelja iz Hrvatske (I. OŠ Varaždin), Slovenije (OŠ Bistrica ob Sotli) i Španjolske (CEIP Bernardino Perez).
Mjerni instrument bio je anketni upitnik koji se sastojao od pitanja zatvorenog tipa i procjene navedenih tvrdnji pomoću Likertove skale. Anketa je isključivo anonimnog karaktera, a rezultati dobivenih odgovora pokazuju utjecaj Erasmus projekta na stavove i spoznaje učitelja o metodi igrifikacije u nastavi te njezino korištenje tijekom odgojno – obrazovnog procesa. Rezultati istraživanja dostupni su u priloženom dokumentu.
Održana prva virtualna mobilnost u sklopu Erasmus projekta „Teach me how to play“
Zbog epidemiološke situacije uzrokovane virusom SARS COV-19, učenici i učitelji I. OŠ Varaždin organizirali su prvu virtualnu mobilnost u sklopu Erasmus KA2 projekta „Teach me how to play“. Mobilnost je održana u ponedjeljak, 31.5.2021. preko Zoom platforme i eTwinning portala, a na njoj je sudjelovalo ukupno 25 učenika i učitelja iz Hrvatske, Slovenije i Španjolske.
Tijekom cjelodnevne mobilnosti učenici su sudjelovali u aktivnostima e-učenja na kojima su se pobliže upoznali s metodom igrifikacije u nastavi te njezinim prednostima i nedostatcima, dok su se tijekom radioničkih i suradničkih aktivnosti korištenjem web 2.0. alata Lino i Padlet upoznali s kulturnim običajima svake zemlje sudionice. Predavanje i radionicu za učenike pripremile su članice projektnog tima dr.sc. Tea Pavičić Zajec i mr.sc. Tamara Ređep.
Glavna aktivnost ove mobilnosti bila je predstavljanje druge hrvatske igre „Stolen Chest Adventure“ partnerima iz Slovenije i Španjolske, a predstavljali su je učenici: Dina Hlebar, Maks Turčić, Sofia Novačić, Karmen Oreški, Ana Hlapčić i Ivan Žganec Car. Radni jezik bio je engleski, a ovu vrlo uspješnu mobilnost organizirale su učiteljice projektnog tima I. OŠ Varaždin: Sonja Tušek Podobnik, Tea Pavičić Zajec, Tamara Ređep, Adriana Držaić i Dina Zebec.
Iduće virtualne mobilnosti biti će organiziranje 11. i 14. 6. 2021. od strane partnerskih škola iz Slovenije i Španjolske, a ukoliko se epidemiološka situacija poboljša, planirana je i završna konferencija krajem lipnja ove godine.
Igre Angels and the Dragon i Stolen Chest Adventure dobile su svoju mrežnu stranicu
Edukativne igre Angels and the Dragon i Stolen Chest Adventure nastale u sklopu Erasmus+ K2 projekta "Igrifikacijom do boljih rezulata - Nauči me igrati" rezulat su marljivog rada članova hrvatskog projektnog tima. Kako bi više saznali o igrama i samom projektu posjetite mrežnu stranicu Teach me how to play.
Predstavljanje igre - Aktiv razredne nastave
22. ožujka učiteljicama razredne nastave I.OŠ Varaždin predstavljena je druga igra nastala u sklopu KA2 Erasmus+ projekta „ Igrifikacijom do boljih rezultata- Nauči me igrati“.
Igra „Stolen Chest Adventure“ izazvala je zanimanje kod učiteljica jer se pomoću nje ostvaruju ishodi kurikuluma. U njoj se učenici upoznaju s običajima i kulturnom baštinom Hrvatske. Iako je igra namijenjena učenicima viših razreda, igru mogu igrati i učenici trećih i četvrtih razreda uz pomoć učiteljice.
Učenici i učitelji I. OŠ Varaždin izradili drugu edukativnu igru pod nazivom „ Stolen Chest Adventure“
Nakon prve edukativne igre „Angels and the Dragon“ koja je oduševila sve učenike, učitelje i širu javnost, učitelji i učenici I. OŠ Varaždin izradili su svoju drugu edukativnu igru pod nazivom „Stolen Chest Adventure“. Obje igre rezultat su Erasmus projekta „Igrifikacija u nastavi“ te su namijenjene učenicima viših razreda.
Dok su u prvoj igri učenici morali spasiti grad Varaždin od strašnog zmaja i na taj ga način spriječiti od požara i uništenja igra „Stolen Chest Adventure“ uzbudljivom pričom uvodi učenike u tijek događaja i budi u njima ogroman interes koji se može postići samo igrifikacijom. Iako je prva igra uspješno odigrana, strašna vještica ostvarila je svoje proročanstvo i razbacala svo blago Varaždinaca po cijeloj Republici Hrvatskoj. Zadatak naših učenika, koji preuzimaju ulogu varaždinskih purgara je da vrate blago u Varaždin rješavajući zanimljive zadatke i zagonetke. Kroz igru učenici ponavljaju i upoznaju tradiciju i običaje koji su tipični za našu zemlju te se prisjećaju važnih znamenitosti i kulturnih događanja vezanih za pojedine krajeve. Igra je izrađena isključivo od prirodnih materijala (drvo, glina, platno žutica), te je popraćena IKT sadržajima.
Od ideje do realizacije igra je produkt vrijednih učenika I. OŠ Varaždin te projektnog tima učitelja Tee Pavičić Zajec, Dine Zebec, Adriane Držaić, Tamare Ređep, Ružice Gregurić te koordinatorice projekta Sonje Tušek Podobnik.
Dragi partneri,
Konačno Vam možemo pokazati djelić naše nove igre Stolen Chest Adventure. U igri ćete naučiti o kulturi, tradiciji i običajima u našoj zemlji. Saznat će te kako se pleše drmež, pjeva bećarac i što je to peružina…
Nećemo vam sve otkriti.
No, trebate znati da je igra napravljena od prirodnih materijala kao što su drvo, glina, platno žutica…
Drvo se u naši krajevima od davnina upotrebljavalo za potpalu, za izradu alata, posuđa i koristilo se u svim segmentima života jedne obitelji. Drugi važan materijal je glina. Od nje su se radili uporabni i ukrasni predmeti za domaćinstvo bez kojih svakodnevni život u kuhinji ne bi bio moguć.
U igri naravno postoji zmaj, Varaždinci i purgari i …
Predstavljanje igre "Angles and the Dragon" na Međužupanijskom stručnom skupu učitelja likovne kulture Varaždinske i Krapinsko-zagorske županije
U petak, 17. siječnja 2020. godine, prva hrvatska edukativna igra „Angels and the Dragon“ nastala u sklopu Erasmus KA2 projekta „Nauči me igrati“ čiji je nositelj I. OŠ Varaždin, predstavljena je na Međužupanijskom stručnom skupu učitelja likovne kulture Varaždinske i Krapinsko-zagorske županije. Stručni skup održan je u Osnovnoj školi Sveti Križ Začretje, a igru je predstavila učiteljica likovne kulture Dina Zebec. I ovaj je put predstavljanje igre izazvalo veliki interes kod svih sudionika, a nakon što su se pojedini učitelji i okušali u igranju igre, oduševljenje igrom bilo je još i veće.
Održana je eTwinning edukacija
U četvrtak 16.01. u računalnoj učionici I. osnovne škole Varaždin održana je eTwinning edukacija za učenike uključene u Erasmus+ projekte „Igrifikacijom do boljih rezultata“ i „Vseživljenske veščine“, a u sklopu kojih su pokrenuti istoimeni eTwinning projekti. Edukaciju su održale učiteljica informatike mr.sc. Tamara Ređep, voditeljica navedenih eTwinning projekata i učiteljica razredne nastave Sonja Tušek Podobnik, koordinatorica projekta „Vseživljenske veščine“.
Osim 25 učenika edukaciji su prisustvovale i učiteljice članice projektnih timova prethodno spomenutih projekata. Prije ulaska u eTwinning svijet svi sudionici upoznati su s eTwinningovim kodeksom ponašanja, odnosno osnovnim pravilima koja pomažu da eTwinning ostane siguran i zabavan. Kako se učenici ne smiju samostalno registrirati na eTwinning, prijavu su izvršili prethodno pripremljenim korisničkim imenima i lozinkama. Nakon toga ušli su u siguran prostor platforme TwinSpace koja je vidljiva samo učiteljima i učenicima koji sudjeluju u projektu. Sudionicima su predstavljeni svi dostupni resursi platforme, poput postavljanja projektnih materijala na stranicu te korištenje foruma i brbljaonice za komunikaciju i suradnju članova projekta.
Kao početna aktivnost sa sudionicima dogovorena je izrada prezentacije kojom će se predstaviti svojim vršnjacima iz partnerskih škola. Još jednom učenici su upozoreni da se osim definiranih pravila za izradu prezentacija, pridržavaju eTwinningovog kodeksa ponašanja, posebice vezano uz intelektualno vlasništvo i objavljivanje privatnih podataka.
Rezultat projekta "Nauči me igrati" predstavljen kao ogledan primjer najuspješnijih projekata Hrvatske
Predstavljanje igre "Angles and the Dragon" na ŽSV informatike i povijesti
U četvrtak, 24. listopada 2019. godine, prva hrvatska edukativna igra „Angels and the Dragon“ nastala u sklopu Erasmus KA2 projekta „Nauči me igrati“ čiji je nositelj I. OŠ Varaždin, predstavljena je na dva stručna skupa Županijskih stručnih vijeća.
Prvo predstavljanje igre bilo je na stručnom skupu Županijskog stručnog vijeća iz povijesti, održanom u VI. Osnovnoj školi Varaždin, a predstavili su je učitelj povijesti Valerije Tomašković i učiteljica geografije Dušanka Narančić. Istoga dana, igra je bila predstavljena i na stručnom skupu Županijskog stručnog vijeća iz informatike održanom u Osnovnoj školi Ljubeščica. Tamo su igru predstavile učiteljica razredne nastave Sonja Tušek Podobnik i učiteljica informatike mr.sc. Tamara Ređep. Predstavljanje igre izazvalo je veliki interes kod svih sudionika stručnih skupova, a nakon što su se pojedini učitelji i okušali u igranju igre oduševljenje igrom bilo je još i veće.
Pokrenut je eTwinning projekt „Igrifikacijom do boljih rezultata“
U sklopu istoimenog Erasmus projekta, a u svrhu diseminacije projektnih rezultata, pokrenut je eTwinning projekt na kojem će raditi učenici i učitelji škola sudionica, a projekt će voditi članica projektnog tima, mr.sc. Tamara Ređep. eTwinning platforma namijenjena je svim odgojno – obrazovnim djelatnicima koji rade u školama i dječjim vrtićima, a putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi.
U sklopu ovog projekta, partnerske škole dijeliti će svoje materijale vezano uz edukativne igre koje su razvije njihove škole, te dijeljenjem vlastitog iskustva dobre prakse pokazati na koji način metoda igrifikacije utječe na kvalitetu odgojno – obrazovnog procesa.
Učenici I. OŠ Varaždin uče pomoću edukativne igre koju su sami izradili
Početak nastave za učenike I. OŠ Varaždin započeo je baš onako kako bi većina učenika to željela – igrom! Kako bi ponovili nastavne sadržaje iz povijesti i geografije, učenici sedmih i osmih razreda poslužili su se igrom „Angels and the Dragon“ koju su sami izradili u sklopu Erasmus projekta „Igrifikacijom do boljih rezultata“. Učenici su bili oduševljeni igrom, aktivnije su bili uključeni u nastavni proces te pokazali veći interes za nastavnim sadržajima.
Projektni tim već je započeo s osmišljavanjem i izradom druge edukativne igre uz koju će učenici moći naučiti nešto više o znamenitostima, tradiciji i običajima Republike Hrvatske, te je na taj način predstaviti i projektnim partnerima iz Slovenije i Španjolske.
ERASMUS KA2 PROJECT – TEACH ME HOW TO PLAY – ŠPANJOLSKA
U sklopu Erasmus + projekta „Nauči me igrati“ šest učenika naše škole: Lorena Blagus, Sven Conjar, Matej Nöthig, Nina Papec, Nina Zrinski i Jura Zrnić u pratnji učiteljica: Sonje Tušek Podobnik, Dine Zebec i Dušanke Narančić, sudjelovalo je od 11.5. do 19.5.2019. u aktivnostima u školi CEIP Bernardino Perez u gradu Valencia de Don Juan u Španjolskoj. Naši španjolski prijatelji izradili su edukativnu igru, a naši i slovenski učenici, partneri u projektu, zajednički su učili o povijesti i geografiji Španjolske, te na kraju i zajednički odigrali igru.
U sklopu aktivnosti učenici i učitelji upoznali su se s organizacijom rada škole partnera iz Španjolske, sudjelovali su na primanju kod ravnatelja škole i načelnika grada, posjetili su gradski muzej u sklopu Castillo Coyanza, katedralu u Leonu i muzej San Isidoro, te proveli geografsku orijentaciju u šumi uz rijeku Eslu. Podatke koje su prikupili aktivnim slušanjem, fotografiranjem i bilježenjem u radne priručnike, pomogli su im u pripremi za zajedničku igru pod nazivom „The grail..Lost & Found“.
Ovo je bila treća od ukupno šest igara koliko će ih biti izrađeno do kraja ovoga dvogodišnjeg projekta. Učenici i učitelji vratili su se iz Španjolske oplemenjeni novim znanjima i nadasve novim prijateljstvima, koja će ostati duboko utkana u srca i sjećanja svih sudionika ovoga projekta.
Video:
GAMMIFICATION:TEACH ME HOW TO PLAY. ERASMUS +. VALENCIA DE DON JUAN 13-17 DE MAYO 2019
Predstavljena druga edukativna igra u Sloveniji
Prva hrvatska igra predstavljena u POU Varaždin i na Danu škole
U utorak, 19.3.2019. godine u POU Varaždin održana je radionica fokus grupe u sklopu projekta „C via C – povezivanje građana i gradova kroz kulturu za inkluzivan rast“. Na radionici su sudjelovali predstavnici gradskih ustanova, Turističke zajednice Grada Varaždina, Gradske tržnice, Udruženja hrvatskih obrtnika Varaždin, Parkova d.d., Ekos pekarnice, Društva arhitekata Varaždin, udruge, varaždinski dizajneri, poduzetnici i predstavnici Glazbene škole Varaždin te školska projektna koordinatorica dr.sc. Tea Pavičić Zajec i učiteljica Sonja Tušek – Podobnik iz I. OŠ Varaždin koje su bile pozvane kako bi predstavile prvu hrvatsku igru nastalu u sklopu Erasmus KA2 projekta „Nauči me igrati“ čiji je nositelj I. OŠ Varaždin. Igra je izazvala veliki interes i oduševljenje svih sudionika, te je dogovoreno da će igra biti predstavljena i svim sudionicima tog međunarodnog projekta na glavnom događaju koje će se održati od 10. do 12. travnja 2019. godine u Varaždinu.
Istoga dana, igra je bila predstavljena i svim roditeljima, učenicima i posjetiteljima I. OŠ Varaždin povodom Dana škole te je također izazvala veliko oduševljenje i interes od strane posjetitelja koji su se iskušali i u igranju igre i na taj način provjerili svoje poznavanje nastavnih sadržaja iz povijesti i geografije. Rezultate projekta, kao i cijeli projektni tim pohvalila je i pročelnica za obrazovanje Draženka Dević.
I. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN PREDSTAVILA SVOJU PRVU EDUKATIVNU IGRU
U sklopu Erasmus+ projekta „Nauči me igrati“ I. osnovna škola Varaždin izradila je prvu društvenu edukativnu igru koja je bila predstavljana javnosti u četvrtak, 28.2.2019., ali i projektnim partnerima iz Slovenije i Španjolske.
Budući da je cilj projekta izrada društvenih igara tematski vezanih uz povijest i geografiju svake zemlje sudionice, učenici i učitelji I. OŠ Varaždin u igri „Angels and the Dragon“ spašavaju Varaždin od požara. Igra u kojoj učenici timski rješavaju probleme i pronalaze tragove rađena je na principu „room escape“ i potpomognuta je IKT-om. Da bi učenici uspjeli spasiti Varaždin od potpunog uništenja u roku od 30 minuta, potrebno je dobro poznavati nastavne sadržaje iz povijesti i geografije za 7. i 8. razred OŠ, ali i nastavne sadržaje iz matematike i kemije. Svi sastavni dijelovi igre ručno su rađeni i rezultat su marljivog timskog rada sljedećih učitelja: Sonje Tušek – Podobnik, Dine Zebec, Adriane Držaić, Tamare Ređep, Ivice Kolarić, Valerija Tomašković, Dušanke Narančić i Tee Pavičić Zajec. Predstavljanju igre nazočili su: pomoćnik ministrice znanosti i obrazovanja Momir Karin, zamjenica gradonačelnika grada Varaždina Sandra Malenica, viši savjetnik iz Agencije za mobilnost i programe EU Tomislav Fresl, direktorica Turističke zajednice Jelena Toth, privremeni pročelnik Upravnog odjela za poslove gradonačelnika Dražen Dretar te članovi Vijeća roditelja i Učiteljskog vijeća I. osnovne škole Varaždin.
Osim predstavljanja i igranja igre, učenici iz Slovenije i Španjolske prošlog su se tjedna imali priliku upoznati sa povijesnim činjenicama i zanimljivostima Republike Hrvatske, razgledali su Varaždin pod vodstvom zanimljivih Varaždinskih coprnica, posjetili room escape Varaždin, grad Zagreb, dvorac Stari Grad i Trakošćan te nalazište krapinskih neandertalaca „Hušnjakovo“. Za ugodan i zabavan boravak učenika iz Slovenije i Španjolske pobrinuli su se roditelji učenika I. OŠ Varaždin koji su se pokazali kao odlični domaćini i djeci priredili nezaboravne trenutne i nova prijateljstva.
Iz medija:
Učenici i učitelji I. osnovne škole Varaždin izradili svoju prvu edukativnu igru u sklopu Erasmus+ projekta „Nauči me igrati“
U sklopu Erasmus+ projekta „Nauči me igrati“ čiji je nositelj I. osnovna škola Varaždin, projektni tim učenika i učitelja škole osmislio je i izradio svoju prvu edukativnu igru. Predstavljanje igre projektnim partnerima iz Slovenije i Španjolske, ali i široj javnosti održati će se u četvrtak, 28.2.2019. s početkom u 14 sati u I. osnovnoj školi Varaždin.
Projekt je usmjeren na razvoj novih metoda poučavanja temeljenih na igrifikaciji te izradi edukativnih društvenih igara iz nastavnih područja povijesti i geografije koje uključuju i korištenje IKT tehnologije. Igra pokriva nastavne sadržaje iz predmeta povijesti i geografije koji su propisani Nastavnim planom i programom za učenike 7. i 8. razreda, a njezin je cilj proces učenja učiniti zanimljivijim i lakšim te učenike iz partnerskih škola na zanimljiv način upoznali s povijesnim i geografskim obilježjima Republike Hrvatske. Na osmišljavanju, stvaranju i izradi igre sudjelovalo je 12 učenika sedmih i osmih razreda te projektni tim učitelja kojeg čine: Sonja Tušek Podobnik, Dina Zebec, Adriana Držaić, Dušanka Narančić, Valerije Tomašković, Ivica Kolarić i mr.sc. Tamara Ređep – rekla je školska projektna koordinatorica, dr.sc. Tea Pavičić Zajec.
ODRŽAN PRVI RODITELJSKI SASTANAK S RODITELJIMA UČENIKA – SUDIONIKA MOBILNOSTI U SKLOPU ERASMUS KA2 PROJEKTA „NAUČI ME IGRATI“
U četvrtak, 13.9.2018. na I. osnovnoj školi Varaždin održan je prvi roditeljski sastanak s roditeljima sudionika mobilnosti. Sastanku je prisustvovala ravnateljica škole Karmen Hans Jalšovec, koordinatorica projekta Tea Pavičić Zajec, te članovi projektnog tima Sonja Tušek Podobnik, Dušanka Narančić, Ivica Kolarić i Adriana Držaić.
Učenici koji će sudjelovati u projektu pomno su odabrani od strane školskog projektnog tima i predloženi od strane učitelja. Projektni tim učenika odabran za sudjelovanje u realizaciji prve edukativne igre vezane uz nastavne sadržaje iz povijesti i geografije su:
1) Nina Zrinski, 8.c
2) Jana Jozić, 8.c
3) Sven Conjar, 8.c
4) Lorena Blagus, 8.b
5) Nina Papec, 8.b
6) Matej Nöthig, 7.a
7) Jura Zrnić, 7.a
Tijekom projektnog sastanka učenici i njihovi roditelji upoznati su s glavnim ciljevima projekta te hodogramom planiranih projektnih aktivnosti. Svi roditelji potpisali su suglasnost o smještaju učenika u obiteljima sudionika mobilnosti iz partnerskih zemalja te dozvolu o korištenju osobnih podataka i fotografija učenika u svrhu provođenja diseminacijskih aktivnosti u sklopu projekta.
PROJEKT I. OSNOVNE ŠKOLE VARAŽDIN „NAUČI ME IGRATI“ OCIJENJEN S NAJVIŠE BODOVA OD SVIH PRIJAVLJENIH PROJEKATA U HRVATSKOJ
Erasmus projekt I. OŠ Varaždin „Igrifikacijom do boljih rezultata- nauči me igrati“ u kategoriji projekata Ključne aktivnosti 2 – Školska partnerstva ostvario je 95 bodova, od ukupnih 100, te se našao na prvom mjestu od ukupno 40-ak prijavljenih projekata iz Hrvatske.
Projekt vrijedan 89 280.00 eura trajat će dvije godine, a osim I. OŠ Varaždin koja je nositelj projekta, u njemu će sudjelovati učenici i učitelji OŠ Bistrice ob Sotli iz Slovenije i CEIP Bernardino Perez iz Španjolske. U sklopu projektnih aktivnosti učenici će zajedno sa svojim učiteljima-mentorima izrađivati edukativne igre koje će obuhvaćati sadržaje iz povijesti, geografije i kulture naše zemlje, dok će se tijekom mobilnosti upoznati sa povijesnim i kulturološkim znamenitostima Slovenije i Španjolske.
Uz koordinatoricu projekta dr.sc. Teu Pavičić Zajec, projektni tim čine: učitelj povijesti Valerije Tomašković, učiteljica geografije, Dušanka Narančić, učiteljica likovne kulture Dina Zebec, učiteljica hrvatskog jezika Ružica Gregurić, učiteljica informatike mr.sc. Tamara Ređep, te učiteljice razredne nastave Sonja Tušek Podobnik i Adriana Držaić. Provođenje i tijek svih aktivnosti u sklopu projekta pratiti će ravnateljica škole Karmen Hans Jalšovec.