je zajednica škola u Europi. Putem eTwinning platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Kodeks ponašanja
Mole se svi učitelji i učenici da prije uključivanja u projekte prouče Pravila za eTwinnere koja nam pomažu da eTwinning ostane siguran i zabavan.
eTwinning projekt “Rastimo zajedno 2 / Let’s grow together 2”
Autor: Tamara Ređep, 18. 4. 2022.
Učenici 6. i 7. razreda u sklopu nastave Informatike pod vodstvom učiteljice mr. sc. Tamare Ređep sudjeluju u eTwinning projektu “Rastimo zajedno 2 / Let’s grow together 2” čiji je cilj potaknuti učenike na promišljanje o odabiru budućeg zanimanja ističući potrebne vještine i kompetencije za 21. stoljeće te im pomoći u usmjeravanju prema prikladnom zanimanju. Projekt traje od listopada 2021. do lipnja 2022. godine.
Nakon početnog predstavljanja partnerima putem Padlet ploče i izradom avatara, uslijedila je prva aktivnost koja je uključivala crtanje stroja iz snova. Učenici su crtali u programu Bojanje, a kao rezultat nastali su crteži raznovrsnih robota: robot koji izrađuje domaće zadaće, robot koji daje posebne moći kao što je npr. znanje svjetskih jezika, robot koji tugu pretvara u sreću, robot koji otpad pretvara u novu odjeću, itd.
U drugoj aktivnosti učenici su izradili strip na temelju prethodno napisanog intervjua sa samim sobom u kojem zamišljaju da su odrasle osobe i da već obavljaju svoje željeno zanimanje. Prije same aktivnosti sudjelovali su u diskusiji jesu li zamišljali što će biti kad odrastu, zašto je važan izbor budućeg zanimanja te koja je uloga IKT-a u poslovnom svijetu obzirom da u brojnim zanimanjima tehnologija ne samo da olakšava rad, nego i otvora nove mogućnosti. Stripove su izradili u besplatnoj verziji programa Storyboard That, a neka od budućih željenih zanimanja bila su: programeri, znanstvenici, arhitekti, glumci ali i vodiči kroz Svemir.
U trećoj aktivnosti učenici su se prisjetili prethodno izrađenih stripova i svojih željenih zanimanja te su na temelju toga na Forumu sudjelovali u raspravi pod nazivom “Vještine za 21. stoljeće”. Nakon iznošenja svojih argumenata, u programu Mentimeter stvorili su oblak riječi o tome koje će to vještine i kompetencije biti potrebne za buduće poslove. Najčešće spominjane bile su: informatička pismenost, programiranje, logičko razmišljanje, snalažljivost, komunikacija, razumijevanje, preciznost, znatiželja, timski rad.
Iako je projekt još uvijek u tijeku, njegov temeljni cilj je ostvaren jer su učenici izradom digitalnih sadržaja spoznali važnost IKT-a i razvoja kompetencija potrebnih za obavljanje svojih poslova budućnosti.
Članak Portal za škole